Připomínáme informace pro majitele neplatných jednorázových vstupenek na uplynulé zápasy
Liberec - Vzhledem k aktuálním koronavirovým opatřením je kapacita Home Credit Areny omezena na pouhých 1 000 fanoušků, což znamená, že se na utkání dostanou pouze příznivci z řad permanentkářů. Jak si zažádat o vrácení jednorázového vstupného na některý z uplynulých zápasů, které již byly v době omezení v prodeji?
Vstupenky zakoupené online
Pokud jste si své jednorázové vstupenky zakoupili online, bude vám částka automaticky vrácena na účet či platební kartu, z nichž proběhla platba. Není tedy nutné v takových případech činit žádné další kroky. Částka vám bude vrácena na účet do 30 dnů.Vstupenky zakoupené ve fanshopu
Pokud jste si své vstupenky zakoupili osobně v tygřím fanshopu, je nutné je vrátit tamtéž. Prodejna tygřího fanshopu je otevřena každý den od 9 do 18 hodin s polední pauzou od 12 do 13 hodin. Vaše vstupné zde bude stornováno a bude vám vrácena zaplacená částka.Vstupenky zakoupené na Rotundě
Pokud jste jednorázové vstupné zakoupili osobně na Rotundě v areálu Home Credit Areny před některým ze zápasů, je možné vstupné vrátit opět pouze zde. Rotunda bude pro tyto účely otevřena vždy dvě hodiny před začátkem utkání.Vstupenky zakoupené na jiném z prodejních míst sítě Ticketportal
Také v případě, že jste si zakoupili své vstupné na některý ze zápasů v jednom z dalších prodejních míst sítě Ticketportal, platí, že je nutné vstupenky vrátit na tom samém místě, kde byly zakoupeny. Částka vám zde bude vrácena zpět. Na jiné z poboček toto vrácení bohužel není možné.V případě jakýchkoli dotazů nás kontaktujte na emailové adrese vstupenky@homecreditarena.cz. Všem fanouškům děkujeme za pochopení a věříme, že se již brzy opět společně sejdeme v co nejvyšším počtu a bezpečně v Home Credit Areně!
Pro sdílení musíte povolit cookies sociálních sítí. Detaily a nastavení
Sdílet